Зв'язатись з нами

Індивідуальний підхід до кожного клієнта – це один з ключових принципів нашої роботи з Вами. Ми турбуємось про Вас, тому задля Вашої зручності пропонуємо:

Умови доставки:

  • Транспортною службою «Нова пошта» або будь-якою іншою, по бажанню клієнта;
  • У всі міста України, де є відділення транспортних компаній;
  • Кур’єром «під двері» або на склад транспортної компанії (по бажанню клієнта);
  • Самовивіз;
  • В містах Івано-Франківськ, Київ, Дніпро можливість доставки кур’єром;
  • При замовленні товару від 1 000 грн – доставка безкоштовно;
  • Можливість зворотного відправлення документів на отримання товару транспортною компанією;
  • Забезпечуємо дотримання температурного режиму під час транспортування;
  • При купівлі обладнання безкоштовно виїзд інженера для встановлення, запуску та навчання персоналу клієнта.

Умови оплати:

  • Передоплата;
  • Післяплата;
  • Розтермінування.

Ми пропонуємо вигідні для клієнта умови співробітництва, забезпечуємо швидке та якісне виконання замовлення. Запитайте у Вашого Менеджера про більш детальну інформацію відносно умов співпраці, зателефонувавши нам або написавши лист на електронну пошту через форму зворотнього зв’язку на сайті.

Виникли збої в роботі аналізатора? Необхідно виявити причину несправності? Потрібно провести профілактику обладнання? Звертайтеся в компанію Діамеб Трейд! Наша компанія надає наступні послуги з ремонту біохімічних і гематологічних аналізаторів:

  • профілактика і діагностика;
  • ремонт;
  • гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування.

При цьому зазначені послуги поширюються як на аналізатори, які реалізує наша компанія (Sinnowa, Accent (Cormay), Diatron), так і на обладнання інших марок. Ми беремося за діагностику, профілактику і ремонт будь-яких відкритих аналізаторів (біохімічних та гематологічних).

 

Читати повністю

Гарантійний термін – 12 місяців від дати введення в експлуатацію. (6 місяців – на електроди в аналізаторі електролітів та лампу фотометра.

Ми гарантуємо можливість використання приладу за призначенням протягом терміну служби. Гарантія продавця не поширюється:

  • на ремонти по випраленню дефектів в матеріалахабо товарі, якщо після складання та підписання протоколу про навчання товар підлягав застосуванню з порушенням вимог інструкції про порядок експлуатації таного товару;
  • в процесі експлуатації товару використані неякісні реагенти, в тому числі, які неправильно зберігаються, протерміновані, що не атестовані для даного товару або реагенти використовуються з порушенням інструкції з їх експлуатації;
  • експлуатація товару здійснюється в умовах, не призначених для цього класу товару (підвищені запиленість, вологість, підвищена або знижена температура в приміщенні, експлуатація поза приміщенням тощо);
  • на товарі є механічні пошкодження (внаслідок ударів, падіння, недбалої експлуатації), сліди життєдіяльності комах та/або інших тварин, сліди потрапляння рідини, сліди неавторизованого втручання;
  • товар експлуатувався при нестабільній напрузі в електромережі;
  • недоліки виникли в результаті несправності програмного забезпечення, системних блоків комп’ютерів, моніторів, принтерів, сканерів, клавіатур, джерел безперебійного живлення та іншого обладнання, придбаного у сторонніх постачальників;
  • покупець пред’явив рекламацію за межами встановлених термінів.

 

Додаткові положення

  • Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов’язань продавця.
  • На гарантійне обслуговування приймається прилад за наявності фіскального документа, що підтверджує придбання приладу та експлуатаційних документів, пломб виробника або виконався на приладі, якщо це не передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень приладу, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційних документів щодо правил зберігання, введення в експлуатацію, використання за призначенням та сервісного обслуговування приладу.
  • У випадку виходу приладу з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації, недотримання умов сервісного обслуговування), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право  на гарантійне обслуговування.
  • Під час приймання приладу на гарантійний ремонт виконавець у присутності споживача перевіряє споживчі властивості приладу, його комплектність, зовнішній вигляд, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб виробника та гарантійних талонів і встановлює наявність заявленого недоліку.
  • У випадку коли прилад складається із самостійних блоків, на гарантійний ремонт може бути прийнятий лише той блок приладу або окремі частини його комплекту, в яких виявлено недоліки. У такому разі частина виробу приймається з експлуатаційними документами на основний виріб.
  • Спори, що виникають між споживачем і виконавцем у процесі виконання гарантійних зобов’язань (зокрема щодо якості виконаних робіт з гарантійного ремонту тощо), розв’язуються у порядку, встановленому Законом України «Про захист прав споживачів», іншими законодавчими актами. 

Розділ знаходиться в розробці

Відділ продукції
  • Адріана Джус
    Клінічна хімія, коагулологія, аналіз електролітів, паразитологія, гематологія, вакуумні системи забору крові
  • Настя Григорчук
    ІФА, ІХЛА, експрес-діагностика, дозатори, аналіз сечі, наукові дослідження
Технічний відділ